محل لوگو

آموزش گوشواره BAG-2200


آموزش گوشواره BAG-2200

•آموزش مکرومه بافی گوشواره با ویدئو آموزشی

این ویدیو نحوه بافت گوشواره با نخ مکرومه و مهره را با زبان فارسی آموزش می دهد. شیوه آموزشی بوم آرت به گونه ای است که مراحل بافت را به صورت گام به گام مشاهده خواهید کرد. بافت تمامی گوشواره ها با گره های ساده و تنها با افزودن مهره و سنگ انجام شده است. نخ مکرومه، مهره، سنگ، حلقه، متر، قیچی، فندک یا کبریت تمام چیزی است که برای شروع کار به آن نیاز دارید.

 

آموزش مکرومه بافی گوشواره برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اولین باری است که هنر مکرومه بافی را می شنوید و تاکنون حتی نخ مکرومه را از نزدیک ندیده اید اما با مشاهده این ویدئوها به هنر مکرومه بافی علاقه مند شده اید، بدون شک آموزش مکرومه بافی گوشواره، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این ویدیو آموزشی قطعاً یکی از بهترین گوشواره های مکرومه را به شما آموزش خواهد داد. همچنین اگر سالهاست در این زمینه فعالیت می کنید اما نیازمند ایده های جدید برای بافت گوشواره می باشید، آموزش مکرومه بافی گوشواره ایده های مورد نیاز را در اختیارتان قرار خواهد داد.


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 754

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "www.boumart.ir" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما